Thursday, October 20, 2011

Tagasiside- kuidas valmis ülesanne II?

Ülesanne 2 oli enda kodulehekülje tegemine. See oli minu jaoks esimene kord seda teha. Koolis kõik koos sellega alustades oli juba väike hirm, et sellest saab üks keeruline ettevõtmine.
Nii nagu ma eelnevalt mõtlesin, nii ka läks. Iseseisvalt üksinda sellest ülesandest ma jagu ei saanud. Kuna mu kursaõde, Jaanika, teadis kodulehekülje tegemisest päris palju, siis palusin temalt abi ning tema juhendamisel sai ka kodulehekülg valmis.
Alguses üksinda seda üritades teha, läks koguaeg miskit valesti ning koodid, mida lisasin, ei toiminud. Seetõttu leian, et abi küsimine taolises asjas oli õigustatud :)

Teema oli mul ammu valmis mõeldud ning ka see, milline võiks olla kujundus(taustavärv).
Tänu sellele, et mul oli kõrval lisaabi, sain soovitud ideed ellu viia. Valideerisin lehekülgesid ka. Esimesel leheküljel oli 1 error, kuna lubatud oli maximum 3 errorit, siis arvasin, et see väike viga võib jääda, eriti kuna tegu oli esimese kodulehekülje tegemisega.

Ootused kursusele oli täidetud. Enamjaolt iseseisev töö. See varjant meeldis, kuna see andis võimaluse leida väljapääsu keerulistest ülesannetest ning olukordadest isesesvalt.
Ettepanekute osas võibolla see, et kodulehekülje tegemisel töö teha vähem iseseisvaks. Kuna tegemist on suure väljakutsega, eriti kui arvuti alaselt ei ole teadmised väga laialadased. Ning ajad täpsemni paika panna.
Ülejäänud oli hästi arusaadav. Ülesannete nõuded, mida oodatakse ning ka loengumaterjal tuli iga ülesande täitmisel kasulikuks.
Olen selle kursusega ning tehtud tööga väga rahul!

1 comment:

  1. Tänan meeldiva ja asjaliku tagasiside eest!

    Edu edaspidiseks!
    S.Klaos

    ReplyDelete